چاقی صورت


» معرفی تکنولوژی AUTO ANDROID

معرفی تکنولوژی AUTO ANDROID

معرفی تکنولوژی AUTO ANDROID


معرفی تکنولوژی google auto

به عنوان راننده تا به‌حال نیاز داشته‌اید که با گوشی هوشمند خود در حین رانندگی کار کنید، کار بسیار خطرناکی است. اندروید اتو کار را برای شما راحت‌تر می‌‌کند. شما به هر جایی از گوشی تلفن همراه خود به آسانی می‌توانید دسترسی داشته باشید.گوشی هوشمند شما دیگر منویی با انبوهی از برنامه‌ها نخواهد داشت. با اندروید اتو گزینه‌های گوشی هوشمند شما ، قابل دیدن با یک نگاه و کاربری بسیار روان خواهد بود. همچنین امکان لمسی و صوتی نیز برای این برنامه تعبیه شده است تا کاربر فقط با زدن ضربات محدود و یا ارتباط کلامی بتوانند با دو دست آزاد رانندگی را انجام دهند.


سیستم ناوبری در اینجا کاملا بانقشه یابی گوگل در ارتباط است. ناوبری اندروید اتو به شما برای مسیریابی درست کمک بسیاری دارد و با مسیریابی دقیق حتی در ترافیک های ، مسیر‌های جایگزین را در اختار شما قرار مینماید .این سیستم، همچنین مسیرهای پر استفاده شما مثل محل کار و خانه را در خود ذخیره نگه می‌دارد و لازم نیست هربار تنظیمات را از اول اعمال کنید. این سیستم برای راننده قابلیت های فراوانی را در اختیار می گذارد از جمله : دریافت پیام، گشت و گذار در اینترنت، دسترسی به هزاران موزیک و پادکست ها و پاسخ دهی به زنگ‌ها و پیام‌ها را نیز می‌دهد.

تمام کارهای اشاره شده در بالا را میتوان با فرمان صوتی نیز انجام داد. با دستیار گوگل شما حین رانندگی می‌توانید کاملا متمرکز باشید. میتوانیدا هر سوالی را بپرسید. می‌توانید پیامها را مدیریت کنید یعنی با سیستم تبدیل گفتار به نوشتار، پاسخ شخص را به صورت صوتی بدهید اگر نه اندروید اتو می‌تواند بر روی نمایشگر لمسی خودروها نیز فعالیت کند.

داشتن قابلیت تشخیص صدا و دستور کارایی اندروید اتو در رانندگی با تمرکز و ایمن بسیار بالا را تضمین میدهد. مکالمه راننده با دستیار گوگل با تکیه بر هوش مصنوعی بسیار دقیق و کاربردی است و دسترسی راننده را به نرم افزارها و بخش‌های مورد نیاز خود در طول رانندگی بسیار آسان‌تر می‌کند.


چگونه گوشی هوشمند خود را با Android Auto کنترل کنیم؟

استفاده از دستیار گوگل و فرمان صوتی OK Google: استفاده از دستیار گوگل برای راه اندازی اندروید اتو بسیار آسان است. کافی است دستیار گوگل را راه اندازی کنید و بگویید OK Google و سپس فرمان مورد نظر خود را بگویید. تمام کارهایی که شما بر روی نمایشگر لمسی خودرو قادر به انجام آن هستید، با فرمان‌های صوتی نیز می‌توانید انجام بدهید. در خودروهایی که این امکان را ندارد، گزینه مربوطه را می‌توانید در بالا نمایشگر لمسی خودرو پیدا کنید. حال با کمک دستیار میتوانید تمامی کارهای خود را انجام دهید مثل نتخاب آلبوم صوتی و وب گردی و ازسال و دریافت پیامها و ... .

سیستم‌های پخش صوتی (بدون نمایشگر لمسی): حتی اگر سیستم پخش شما نمایشگر لمسی ندارد، دکمه‌های روی سیستم پخش نیز می‌توانند Android Auto را کنترل کند. برای راه اندازی کنترل تنظیمات و رفتن به منو‌ها و تایید آن‌ها می‌توانید از دکمه‌های مختلف بر روی سیستم صوتی استفاده کنید. حتما توجه داشته باشید که راهنمای استفاده از سیستم‌ صوتی شما می‌تواند بهترین راهنمایتان باشد.


برای نصب اندروید اتو روی ماشین و راه اندازی اندروید اتو مطابق راهنمای زیر پیش بروید:

-خودرو خود را روشن کنید و صفحه نمایش گوشی را باز کنید

-برنامه اندروید اتو را باز کنید.

-گوشی را با کابل USB به خودرو متصل و آپدیت‌های این نرم افزار را دانلود کرده و در صورت نیاز به تایید؛ تایید کنید.

-نوتیفیکشن‌ها را روشن کنید.

Android Auto- را از نمایشگر انتخاب و از آن استفاده کنید.


این تکنولوژی با کدام گوشیها سازگار است

برنامه اندروید اتو بر روی تمام گوشی‌های هوشمند اندرویدی که سیستم عامل آن‌ها اندروید 5 یا بالاتر است امکان پذیر است. برای نصب اندروید اتو باید به صفحه دانلود این نرم افزار در گوگل پلی رفته و آن را دانلود کنید. همچنین گوگل Android Auto بی سیم را هم فعال کرده و استفاده نمایید.

یک بروز‌رسانی جدید برای اپلیکیشن (Android Auto) وجود دارد که هم اکنون برای دانلود در دسترس است. این نرم‌افزار از زمان رونمایی در سال 2015 تاکنون از بیش از 500 مدل خودرو و حدود 50 برند معتبر خودروسازی پشتیبانی می‌کند.

در به‌روزرسانی جدید ، طراحی جدیدی به چشم می‌خورد و تم تاریک نیز دارد و رنگ بندی و خوانایی فونت‌ها بسیار کامل گردیده. همچنین نسخه جدید با تمامی خودرو‌هایی که در تابستان 2019 به بعد به بازار آمده نیز سازگاری کامل دارد.

به علاوه اکنون کاربران با منوبار جدید مسیریابی، امکان کنترل پخش‌ها، مسیر‌دهی نوبت‌بندی شده و مشاهده اپلیکیشن‌ها بر روی موبایل در همان صفحه‌نمایش را خواهند داشت. ضمنا اتو اندروید پخش هم‌زمان مدیا به همراه نمایش مسیریابی را امکان‌پذیر ساخته است .

در این نسخه کاربران امکان کنترل ساده‌تر اپلیکیشن‌هایشان تنها با یک ضربه را دارا هستند. کنترل پادکست‌ها، نوبت‌دهی مسیر‌ و دریافت تماس‌ها در همان صفحه نمایش، از جمله امکانات این به‌روزرسانی است.

از جمله ویژگیهای کاربر پسند اتو اندروید، امکان تنظیم نمایش حداکثر داده‌ها بر صفحه نمایش است تا کاربر امکان مشاهده اطلاعات بیشتری داشته باشد و نکته ای که وجود دارد اینکه این قابلیت کاملا مستقل از اندازه نمایشگر فعالیت می‌کند. کنترل پخش، مسیر تعیین شده بعد و مدیریت تماس‌ها همگی بر صفحه نمایش قابل مشاهده هستند.


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


محصولات کمپینگ با کیفیت و متنوع آمازون را در آلینز ببینید محصولات کمپینگ با کیفیت و متنوع آمازون را در آلینز ببینید مشاهده